Kort og godt!
– Altid 14 dages bytte- og returret!
– Normalt 1-3 dages levering (Ved stor højtider som jul kan der dog være forsinkelser hos Post Nord som vi ikke er herre over eller når der står en anden leveringstid på selve varen, som kan være i restordre eller af en anden grund har længere leveringstids – vi hæver aldrig pengene før varen er afsendt!)
– Har du spørgsmål, kan du altid sende en mail til: kontakt@naabjerg.dk (Husk at skrive navn det er bestilt i og ordre nummer, hvis det drejer sig om en købt vare). Vi svarer altid inden for kort tid.

Vores priser
Alle vores viste priser på hjemmesiden er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris.

OBS: Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

Bestilling
Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.
Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag din ordre er afsendt.
Når du handler med NAABJERG – Danish Fur indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse sende en mail til kontakt@naabjerg.dk

Betaling
Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder..
Den mest sikre – og den betalingsform, vi anbefaler alle kunder, er, at betale med et betalingskort – vi modtager følgende korttyper:
. Visa/Dankort
. Visa
. MasterCard
. Mobile Pay

Online betaling med kort
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når vi afsender varerne.
Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.
Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande.
Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb – hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

Leveringstid
1-5 hverdage, hvis ikke andet er oplyst ved produktet.
Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge – så ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der forekomme en lidt længere leveringstid.

Dao365 eller PostNord omdeler vores pakker.

Ved bestilling af flere varer hvor en af dem har længere leveringstid, så sender vi varerne samlet når de alle er klar til levering. Er der længere leveringstid på noget af det, så vil kunden naturligvis blive gjort opmærksom på dette. Ved længere leveringstid, vil dette normalt stå på varens beskrivelse.

Forsendelsesomkostninger
Pris til pakkeshop 39,-

Pris med omdeling til din hjemmeadresse 69,-

Visse Produkter kan have en højere fragtpris. Du vil altid kunne se den endelig fragtpris, for netop det produkt du har valgt, inden du afslutter handlen.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.

Returnering/fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på alle varer fra modtagelsesdagen.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme med varen, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Skal varen returneres skal det foregå i original emballage!.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb Når der er tale om en ren returvarer/ombytningsvarer, vil udgiften til returneringen tilfalde dig – vi betaler til gengæld for, at den ny-ombyttede varer sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for eks.: jakker

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 300.-

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation.
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vores reklamationsret gælder for fejl eller mangler, der var tilstede ved modtagelsen af produktet eller skyldes fejl under fremstillingen, der opdages under varens normale anvendelse.

Da pels er et naturmateriale, kan der naturligt forekomme variationer i struktur og farve, dette anses ikke for en fejl i produktet.

Reklamationen gælder ikke slitage, fejl eller skader, direkte eller indirekte opstået på grund af ringe vedligeholdelse af produktet, forkert betjening, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til NAABJERG – Danish Fur indenfor rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses op til 2 mdr som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Vi har brug for følgende information, når du returnerer varer.
Du bedes oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage, og få en kvittering for dine portoudgifter, så vi evt. kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Kontakt os.
Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail på:
kontakt@naabjerg.dk

CVR: 25007387

Etableringsår: 1999
Organisationsform: enkeltmansvirksomhed

NAABJERG – Danish Fur ejes af Wendy Dehlbæk og Flemming Madsen.

Politik omkring kundeoplysninger
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med os på naabjerg.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos NAABJERG – Danish Fur og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. (Læs persondatapolitik)
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for NAABJERG – Danish Fur har adgang til de oplysninger, der registreres om dig..
Dataansvarlig er Henrik Kloster Nielsen.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret

Som registreret hos NAABJERG – Danish Fur har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til NAABJERG – Danish Fur via e-mail kontakt@naabjerg.dk.

Cookies
På naabjerg.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på naabjerg.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere NAABJERG – Danish Fur.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@naabjerg.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 5.011.2018

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Download pdf af fortrydelsesformular

Retur adresse:

NAABJERG – Danish Fur
Troldhøj allé 22
6800 Varde

Tlf. 26 72 37 33
E-mail: kontakt@naabjerg.dk